Hannah is nog heerlijk lief en onschuldig. Net als ik natuurlijk. :D
Wat quotes die me zo te binnen schieten:
• 'Tessa, why are you wearing g-strings?!..' Vanwege de onzichtbare lijntjes natuurlijk. En comfort in strakke broeken. What do you think about this one? (kant ondergoed) 'No, I don’t like it. I’s see throug!' Ja. Inderdaad.
• 'You know, a tampon goes inside you! Grose! I would never do that!' Well... there has to go something in there to make a baby one day... Oeps, volgens mij zei ik teveel en had ze dat plaatje nog niet helemaal compleet. ;) Maar ik heb haar alle voor- en nadelen van tampons en maandverband uitgelegd.
Ze vindt trouwens dat ik echt wel baby's moet nemen. Why? 'I like it, more Vos-ses!' Hoe schattig :)
• 'Tessa, do you sleep with your boyfriend?' Uh, what do you mean? 'Well, just sleep in the same bed.' Uh, yes..? 'Disgusting!'
• 'Look! An adult shop! That’s disgusting!' So… do you know what they sell in there?.. 'Hm… yes, I think so. Bra’s and stuff and, hihihi, bodyparts! Plastic bodyparts! En ze weet dat het niet om handen en voeten gaat. Gelukkig is dat ook alles dat ze weet. Mijn god ;)
En kinderen zijn ook zo heerlijk eerlijk he… :S
• 'No, don’t buy these sunglasses. They make your nose look bigger! Seriously!'
• 'Iew, you need to shave your arms! You’re like a gorilla!' '
*#+%$# that's so mean! Besides it’s blond!
• 'Now say it again: ‘through’! No, thrrrrrrough! Ow… you sound like Elmo! Say it again?.. No, thhhhhrough! O, you even don’t sound human! Now don’t say it anymore when we are at the school. You’ll embarrass me!'
• 'Whahahah, you don’t know the alphabet!' (Het hele liedje, dat door de lange uitspraak van de Engelse W toch anders gaat.) 'I’m gonna tell Emily!' (Oke, ik sprak de H en J verkeerd uit.) … now you know the ABC, next time won’t you sing with me :) Ja, nu ken ik het!
• 'Oh my god Mum, if she reads she goes like ‘uh, uh, uh, uh, uh’! I can’t stand it!'
Voorlezen, zij een bladzijde, ik een bladzijde. Ik bak er niks van.
Maar, moet gezegd worden, ze zegt ook lieve en vertederende dingen hoor ;)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten